Varit borta lite för länge.

hello

Nu har jag varit borta lite för länge.

Sanningen är att jag har bara inte orkat blogg pga olika anledningar.Förhoppningsviss kommer jag att kunna uppdatera lite oftare.

Hoppas att ni har haft det super bra, jag förstår att summer is over och att hösten is just around the coner. Måste säga att när jag bodde i Sverige var hösten min favorit tid på året. Så mysigt...

Jag vill passa på att be om ursäkt om min förra inlägg, som blev lite misstolkade av många. det var inte jag som skrev det . Min lilla syster henny tycket att det skulle vara "roligt "att gästblogga, på min blogg.

Ska snart ivägg på middag med min John (min man).

Have a great evening.

kram



1 Katarina:

skriven

Welcome back girl! Så jädra skönt att du lever ;) Jag fick ont i magen.



KRAMAR

2 anna:

skriven

välkommen tillbaka:) jag blev så glad när jag såg att du hade gjort ett inlägg. hoppas att allt är bra med dig/er. kramar

3 Ida:

skriven

Jag som skulle in och skriva att nu måste du köra igång igen. Berätta hur duktig du är, det sporrar till tusen kan jag lova.



Kiss n hugs sis, love ya!

4 henny norberg:

skriven

Folk som trodde att du var död är ju störda, det visar ju bara brist på intelligens och att dom inte kan läsa!

Dina riktiga läsre som läser inläggen vet att du aldrig har varit död..

Så grattis till alla SMARTA människor där ute som trodde på det -.-

5 Jane:

skriven

Hallå igen tjejen!

Äntligen så har jag kommit igång och bloggat igen efter allt tok och tråkigheter som har varit i sommar.



När tror du att den där filmen kommer till Sverige?

Läste om den i ett av dina inlägg längre ner.

Den verkar vara JÄTTE bra...

Kramar i massor finaste du / Jane

6 Susanne:

skriven

Hej Danuza!

Har inte varit inne på min blogg på länge så jag såg inte din kommentar förrän nu :)



Jo det är bara fint här i värmland, hoppas att allt är bra med dig också! Kram

7 Hannah:

skriven

Vilket fint namn din syster har!

Kommentera här: