Happy labor day



Är ledsen att jag uppdaterar mindre och mindre!! Mycket har hänt och tyvärr hinner jag inte blogga lika mycket!!
VI Vill passa på att önska er en wonderful Labor day!!! 


1 carina:

skriven

Ha det gott du oxå :)

Vi ses!

Kramen♥

2 anna:

skriven

hoppas att det inte e nåt allvarligt och att ni mår bra. kramar till dig

3 Katarina:

skriven

Ni är också söta ;)

Hoppas det inte hänt något allvarligt utan bara vanligt busy...

Kramar

4 Marran:

skriven

Fina ni är :) vad firar man när det är labur day? :)

5 LORISSA LOVEBOMB:

skriven

sv: min peruk menar du. Jag är flintskallig.

6 Li:

skriven

Tack för din gulliga kommentar ni är också väldigt vackra tillsammans!



Kram

7 Adara Magazine - din bloggtidning på nätet!:

skriven

Fina ni är! =)



sv: jag skulle vilja åka till USA redan nu, men biljetterna kostar ju en del! :P Men någon dag måste jag dit - och det snart! <3

8 Anna:

skriven

sv: tack sötnos : ) glad u liked it ! haha jag förstår verkligen att du är lika glad för det, när kommer det lilla barnet ? : )

9 Linda:

skriven

Hej. Har bytt adress till min blogg. Den förra var jag tvungen att stänga pga obekväma gäster som tipsade mitt jobb :/ Detta är den nya adressen. Sköt om dig! http://soullfood.blogg.se

10 Rebo:

skriven

Jag har sån lust att flytta till Usa, men har insett att de är typ omöjligt för min del så det blir nog ett annat land.. Men fusk att andra lyckats.. måste erkänna att jag är avis som fan =)

11 anna:

skriven

saknar dig och din blogg. kram

12 Gilla:

skriven

Hej igen! Nu har vi kommit hem från en fjortondagars semester på Rhodos. Det var härligt.

Så har vi fått en ny familjemedlem, nämligen makens barnbarns lilla nya vovve. Han är en Berner Sennenvalp och är så söt. så nu händer det saker hos mej igen.



Gilla

13 Katarina:

skriven

Hej, blev helt chockad efter sista inlägget som också togs bort. Vad händer/har hänt?

Stämmer det?

14 Katarina:

skriven

Gud så dum jag känner mig.... Kollade på bloglovin och fick se hela meddelandet från förra inlägget.

Det enda jag såg var början och trodde att du på riktigt hade dött. Du fattar inte vad skraj jag blev :(

<3

15 Linda:

skriven

We miss you! :)

16 sally:

skriven

så söta ni är

Kommentera här: