Great friends and great food :)

Hello

Ville dela med er bilderna på min lunch igår  oss mina  vänner...
hon lagade lam till mig eftersom jag försöker inte äta fläsk...  Det var så gott :)

Som ni redan vet så äter amerikaner väldigt mycket macaroni and cheese...

Älskar räkor...


Tyckte att hennes tallrikar var så fina :) så florida style


Och denna var min utsikt under våran måltid.

1 Tommy:

skriven

Sv: Tack du!



Hundarna vi har är 2 st Chihuahuas och finns massvis med bilder på dem i bloggen, bland annat 2 st i sidomenyn!

2 anna:

skriven

ser gott ut, fast jag har svårt för lamm men räkor är ju underbart gott. vilken pool wow. kram

3 jenlen:

skriven

åh så gott det ser ut, aldrig testat macaroner & cheese hittills får ta & göra det.

Räkor är så gott också.Hoppas ni har en bra helg.Kram

4 Sasha:

skriven

Åh så gott det såg ut :)

Sv; Tack detsamma :)

5 Nett:

skriven

Vad härligt det ser ut att vara, gillar räkor med. Gillar definitivt din utsikt :)

6 linda:

skriven

Svar: Samma här. Älskar skaldjur och fisk!

7 Delcio Vieira:

skriven

Sim senhora, a comida esta com muito bom aspecto. A ver se um dia quando vier ai fazes esse tipo de comida pra mim hehe .

Abracos Danusa.

8 16 ÅR & FÖRLOVAD ♥:

skriven

Nemen åh, vilka läckra tallrikar :)

9 sally:

skriven

åå gud det ser super gott ut

10 sally:

skriven

åå vad gott vattnas i munnen just nu

11 Nicole:

skriven

Såg ut att vara jätte gott :)

12 Rockstjärnan!:

skriven

Mmmm, vilka underbara bilder! Lammet ser väldigt gott ut!

Önskar dig en fantastisk lördag!

You Rock!

13 lillasyster:

skriven

Du är medveten om att det har gått tre månader sedan du bloggade senast?

Kommentera här: