Tisdag

Wow, vilken dag jag har haft!!

Min dag började 6:30 på morgon, åkte till "jobbet" från 8-12 efter det åkte jag hem till min kompis som ringde och bara grät i telefonen:( Hennes mamma är döende och dem vet inte hur många dagar/timmar hon har kvar! Då var det bara att köra hem till henne hjälpa henne att boka resa, beställa car service till flygplatsen, packa osv...

 

Ok... På väggen hem ringde min andra kompis och bara grät för att hennes kompis dog i en bil accident, klockan är 21 och jag är äntligen halvvägs hem...

 

Är såååååå ledsen, och trött  Jag känner att jag är i twilight zone!! Jag hoppas att ni har haft en bättre tisdag :)

 

Så glad att jag har min älskling!!!

 

 

 

 

1 Kristiina:

skriven

Ooh vad allt verkar hända samtidigt :( trist med dödsfall :( men så fina ni är på bilden och tillsammans. Kram

2 anna:

skriven

fy vad hemskt:( förstår att det är tufft att stötta dina vänner. kram

3 Mikael:

skriven

Heej!

Förlåt om jag stör, men tänkte bara fråga om jag kan få lite hjälp från dig skulle verkligen behöva det. Skulle du ha något intresse att hjälpa till i modeforum för modekunniga och modeintresserade personer? Moderator / VIP roller finns för seriösa och engagerade personer. Även ett inlägg hjälper mycket för att få modeforumet mer levande. Om du kanske bara gillar att läsa inlägg men inte vill bli medlem så kan du visa ditt stöd genom att klicka på Facebook like knappen. Tack för att du tar dig tid att kolla på detta / En stor Kram

4 Linda:

skriven

Wow nu har du uppdaterat en massa ju!!! vad kul. Underbar bild på dig och din make. Hoppas du mår bra! Kram från Sverige

5 Nicole:

skriven

Fy vilka tråkigheter :( Allt händer på samma gång också..bra att de har en sån vän som dig!

Vacker bild på er!

6 Julclaude - Nudity is not a crime!:

skriven

Shiit vilken hemsk dag du haft :(

7 teabird:

skriven

usch vad otäckt :(

8 Angelica:

skriven

Så fina ni är tillsammans!

Kommentera här: