Dagens DIY

DIY: Do It yourself

 

Idag min DIY projekt är ett ljusstake som jag fyndade på en garage sale för bara $1.99



1. Slipade jag ljusstaket.

2. Säg till att det är rent innan du målar.


Jag använde en anttique white färg...

Efter slipade jag främst på kanter för att få den shabby chic antique look.

Vad tycker ni?

And voila.

Ha en bra dag... dags att börja städa här hemma.

kram allihopa!

 



1 Lena:

skriven

Detsamma!! =)

Jättefint!

2 afroego:

skriven

Tjusig!!

3 Aster:

skriven

Tack :) Hoppas ni hade en bra jul och nyår !

Det var ett tag sen hehe.. hoppas allt är bra med dig :)

4 Emma:

skriven

Wow! Blev gör snyggt!

5 sevendaysaweek:

skriven

tack så mycket och detsamma!

6 Nina:

skriven

Jättefin!

7 daniella:

skriven

blev jätte fint! :)

8 anna:

skriven

nice, riktigt fint, du är duktig. kram

9 Yohanna:

skriven

Tack för din kommentar i min blogg!! :) Länge sen jag var inne hos dej, duktig du är att snygga till second hand fynd!! Jag älskar second hand!!

10 sally:

skriven

fan vad fint det blev =)

11 Sally:

skriven

Glömde att säga frågestund hos mig

12 Hannah - Colin 4,5 år och Evelyn 3 månader:

skriven

Tjusigt!

13 Vickis:

skriven

Hej!

Jag hittade din blogg av en slump och tänkte bara säga hej. Jag bor också i Florida (Tampa) så jag kommer definitivt följa din blogg, kul att läsa om hur andra svenskar uppfattar Florida :)



Bloggar föresten själv också på http://svenskafloridafrun.blogspot.com

14 henny norberg:

skriven

Vad gör du på dagarna? .. ;)

15 Rockstjärnan!:

skriven

Skitsnyggt!



You Rock!!!

16 Nicole:

skriven

Vad fint det blev :)

Kommentera här: