Tycker synd om mig själv :(

Ligger hemma och tycker synd om mig själv... Är så förkyld :(

Just nu ligger jag på min soffa med min laptop och går genom alla olästa inlägg på blogglovin. Gud jag hade över 300 inlägg...

Jag skäms så mycket , jag lovar och lovar att jag ska uppdatera oftare men det blir inte av. Så trist :( Men jag vet faktiskt inte vad jag ska blogga om ibland...

Mitt liv är inte så “spännande“ just nu... Längtar otroligt mycket hem till Sverige. Tycker att det ser så mysigt ut med alla utomhus bilder, så mycket snö.

Otroligt vackra bilder.




Tänkte jag skulle dela med mig lite bilder på våran lilla utflykt till en park i helgen...

Johnathan ville överraska mig med att åka kanot, i denna sjön full med alligatorer och jag kunde inte göra det    :) 

Var tvungen att tacka nej till det...

 









1 anna:

skriven

förkylning är inte roligt. hoppas du blir bättre snart. krya på dig kram

2 linda:

skriven

Hey girl! Long time no hear! Är allt bra med dig och din man? förutom att du är sjuk stackare :(

3 Annelie:

skriven

När man tröttnat på snö och pulkaåkning skulle jag gärna vilja komma till värmen istället!!!

4 Anonym:

skriven

Hej

Underbar blogg synd att du inte uppdaterar den så ofta bara:) Funderar själv på att flytta till Florida, det måste vara helt underbart att leva där.



5 MIchelle:

skriven

Tycker inte det är så mysigt med snön. Man vill ha det man inte kan få hehe. Ja vill ha sommar o sol :) Får va glad att det är lite vårväder på gång iaf :)

6 Rebo:

skriven

Hade också tackat nej till att åka kanot där :)
Panik på högsta nivå :)

Kommentera här: