Good afternoon


Godmorgon till mig fast det ar strax efter 12 redan... gud vad jag sover länge nu för tiden 

Dags att börja dagen...  vet inte riktig hur jag ska ta mig till duschen och till affären känner att jag vill dra täcket över huvud och sova hela dagen... 




Läste flera blogg this weekend och alla verkade ha haft det underbart, med väldigt god mat och underbar väder...

 

 

Snart är det sommar ser jag, det finns inget vackrare än svensk sommar speciellt hemma i Luleå, med alla vackra sjöar och världens godast mjuk glass... oh va jag drömmer mig bort...

Nu måste jag tillbaka till verkligheten och börja dagen...

1 anna:

skriven

Hoppas att du får en underbar dag. Kram

2 Satu//Me and My 5 Baby Dolls:

skriven

Hej! Tack för titten inne hos mig! Vilken mysig blogg du har! Hur kommer det sig att du hamnade i Florida? En dröm!

Kommentera här: