Lucky little girl


I lördags åkte jag och hälsa på Mia och barnen, familjen som jag jobbade för som aupair flicka när jag först kom till USA, April 2006.


När jag kom ditt då hade barnen tillsammans med sin mamma köpt  present till min dotter!! Så gulligt...


Hennes första Ralph Lauren set... visst är den söt?


Mina pumpkins... Thanks Girls 
1 anna:

skriven

åh men jisses vad sött :-) vad gulligt av dom att köpa present. Kram

2 Katarina:

skriven

Så underbart sött! Och kläder till Jossan såg jag massor av i USA.
Och gosedjuret var ju urgulligt!

3 linda:

skriven

Oh vad fina saker! Vad gulligt!

4 sally:

skriven

åå klänningen vad fin =)

5 Nicole:

skriven

Oh vad fint av dem! Jätte söta kläder :)

6 Daniel :

skriven

Hej vi har läst en del av din blogg och vi tror att du kan tjäna minst 300 kr varje månad om du börjar rekrytera nya medlemar till vårt blogg nätverk bloggbesokare.se.Vi betalar 2 kr för en ny medlem + 50 % av deras investering på vårt sajt till ditt konto.Du kan välja sen att dra pengarna via paypal eller köpa själv en av våra vip eller mynt paketer som du kan använda för att få traffik eller som annonsering av din blogg.Trevligt att läsa om dig :)

Kommentera här: