Look who was here !!


Idag var det en väldigt busy day... 
Vaknade av att min kompis ringde på dörren, hade glömt att vi skulle spendera några timmar tillsammans idag!!! Jag var sååååå  tröt och generade när jag öppnade dörren 
 Men det slutade med att vi hade en jätte trevlig afternoon.

Hennes lilla dotter är såååå söt och glad liten tjej... När jag hade henne på min mage började min baby sparka, vilken underbar känsla... 
  




Ville passa på att önska er en underbar glad påsk till alla hemma i Sverige!!!

Själv har jag inga planer eftersom jag kan inte riktig äta allt utan att må illa :(

1 Linda:

skriven

Oh vilken liten söting! Glad påsk till dig med! Kram Linda

2 anna:

skriven

Glad Påsk, så söt hon är :) Jag åt marsmallows när jag mådde illa, det dämpade rätt bra. Även yoghurt och fil. Kramar

3 Lottiz Fotograferande fyrabarnsmamma:

skriven

Oh så söt. Visst är det mysigt när man känner bebisen sparka då man håller någon annans barn. De känner liksom att där är någon.

Kommentera här: