My beloved little sister



Passade på att göra lite shopping igår, i brist på annat. Henny ( min älskade lilla syster) ringde och frågade väldigt snällt om inte jag kunde handla en sports bh, så självklart fick hon sin vilja genom!!

Hoppas att  du gillar den Henny :)




Efter det kom den stora frågan:

“kan inte jag få komma och hälsa på dig??  självklart sa jag... så nu måste jag hitta en flygresa till henne.

Någon som kan tipsa mig om en bra hemsida som säljer billiga resor till Florida från Arlanda?! Tack på förhand :)

Tyckte att jag förtjänade nånting nytt, hittade dem pearl earrings på rea till mig själv....

Have a great Fredag :)


OBS: glöm inte att vara med och tävla om en flaska Clear Eyes klick here
1 My heavenly life -Johanna:

skriven

Åh vilken underbar blogg du har, kommer definitivt att titta in här ofta. Du är välkommen att kika in hos mig om du vill! Hoppas att det löser sig så att du får besök av din syster snart! Ha en fin dag!

2 Jenlen:

skriven

Så roligt för henne att ändå ha dig där på ett sätt och få komma och hälsa på dig där,vore inte fel.aldrig vart där men vill gärna bara blivit ny! Ha en fin helg.kram

3 boboolicious!:

skriven

Åhhh va snäll du ;)

Vad ska jag få då? ;)heheheh



Puss Puss!!

4 HENNY:

skriven

Tack! :)

5 Li:

skriven

Bokar alltid på www.expedia.se de är bra. Vet inte om priserna har höjts nu men när vi bokade för ca 2 veckor sedan var det billigare än vanligt så pappa på!



Kram

Kommentera här: