cuban cuisine

idag blev det en väldigt lång trevlig dag som vanligt.

Susan and I bestämde oss för att åka till Miami imorse. Hon ringde vid 11 på morgon,och frågade om jag ville följa? Självklart sa jag :)

 

Då låg jag fortfarande i sängen och skypade med min mamma (hon bor i Luleå)

Alltid så mysigt att skypa med familjen :) saknar dig mamma !!!!

Fast jag är 30 år gammal saknar jag min mammas mat och hennes kramar :)




Så fort vi kom till Miami åkte vi ner till downtown för att äta. Det blev kubanskt mat!

Susan är från kuba så hon ville introduce me to cuban cuisine...

 




Det var såååååååå gott!!!



Är så trött, klockan är efter midnatt och jag/vi kom hem för en timme sedan. Måste göra mig klar för sängen.



OBS: glöm inte att vara med och tävla om en flaska Clear Eyes klick here
1 Nett:

skriven

Klart att du längtar efter mamma, oavsett ålder så är mamma alltid mamma :)

2 Jenlen:

skriven

det såg väldigt gott ut. Man blir nog aldrig för gammal för de, mamma är alltid bäst! :)

3 Helena:

skriven

Åh, vilken fin blogg du har

4 Barnens Hjältar:

skriven

Hade gärna testat Kubansk mat :-)Gillar andra länders kök. ha en fin söndag!

5 Åsa:

skriven

Vad härligt att bara kunna ta en sväng in till Miami så där...:)

6 boboolicious!:

skriven

Åh de ser nice ut!!! ;P

Ja din mami e bääääääst hahahha så de e inte konstigt att du saknar henne för hon e en otrolig kvinna!!! ;) Har tur att jag ser henne varje dag :P



Puss Puss

7 anna:

skriven

mammor är bäst, man blir aldrig för gammal för sin mamma

8 QUI - annorlunda namn men minst lika mänsklig som övriga:

skriven

ser gott ut :D!

Kommentera här: