Late valentine's day gift

Min valentine's day present!!

Jag var i Sverige under valentine's day, så igår efter våran middag fick jag min present!



Blev så glad när jag såg min scarf.

Trodde inte att John läste min blogg så ofta, och att han skulle komma ihåg det från min tidigare inlägg om Alexander McQueen scarfs.



.... Love you babe <3

Thank you sooooooooooo much!!!

1 ♥Veronica, Mamma till Liam♥:

skriven

Hej hej :) Jodå allt är bra med mig :) sj då? :)

2 sevendaysaweek:

skriven

sv: tack så hemskt mycket!

3 N A T H A L I E n y r é n:

skriven

Kul att du kikar förbi, med mig är det bra med dig då? :D

4 anna:

skriven

jätte fin, du kommer bli kanon fin i den=)

5 Åsa:

skriven

Åh vad fin!

Vilken go man du har som kommer ihåg sånt. :)

Kramar

6 Nina:

skriven

Kul att du kikade in! Allt är bara bra tack, själv då?



Fin sjal! Jag har en vit ; )

7 Jessica- Mamma till Almaღ:

skriven

Kul att du hitta min blogg :) Så härligt att bo i florida!

8 Alba:

skriven

Sv; Hej :)

Så kul att du trivs!

Allt är bara bra, med dig också antar jag? :)

9 Becca:

skriven

Allt bra med dej idag fina du?? :D

10 Sara Jaber - Allt en tjej kan önska sig!:

skriven

såååå fin scarf du fick då!! :D

Kommentera här: